Alla inlägg den 2 december 2009

Av Inger - 2 december 2009 19:06

...En fin dag med lite kyla och sol.Man blir så himla glad när man får se solen.Men har inte vant mig vid kylan ännu.Minus 10 gr i morse,lite mildare under dagen,men nu är det ca: 10 gr igen.

På förmiddagen ringer min yngsta dotter Linda.När jag svarar,så drar hon efter andan.Sen säger hon!!!!!!!!

 - Mamma jag höll på att krocka nyss.Man blir alldeles kallsvettig.Och ser allt som kunde ha hänt.Gud Gud hur skulle man kunna gå vidare om nått sånt hemskt hade hänt.Det var stressigt åt henne idag.Hon skulle till doktorn med barnbarnet,(som åkte i en annan bil med sin pappa)och dörrlåset på bilen hade frusit,så hon fick hålla på i en kvart innan hon kom in i bilen.Då var hon redan sen,så hon skulle köra om en bil på motorvägen,och det låg redan en annan bil i döda vinkeln. Huva så hemskt.Men allt gick bra som tur är.

Vi var till ICA Maxi i Borlänge idag.Där köpte jag Gustavskorv.Den var alldeles grå.Stackars "gubben"han hade beställt potatissallad o hästkorv.Så besviken han blev.Men med åren har jag börjat att säga till,så jag ringde dit.Och det var bara att komma och byta till en annan korv.Men det blir det nog inte utan jag tar nog nått kött istället.Jag har ätit mig led på korv nästan.Så jag åt kyckling med wookade grönsaker.Mums mums.Lite GI skadar väl aldrig.Jag måste försöka att gå ner i vikt,känner mig som en kossa,och orkar snart ingenting.När jag sitter o ska ta på mig skorna,så får jag nästan andnöd,och hjärtat bultar å slår som om det var på väg ut ur kroppen.

Ikväll ska jag se på Bonde söker fru.Jag missade det sist.

Ha det bra där ute i landet

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards