Alla inlägg den 19 december 2009

Av Inger - 19 december 2009 11:00

Idag behöver vi hinna in till stan,och köpa de sista julklapparna helst.Och det innan barnbarnet kommer på eftermiddagen.Börjar känna av den berömda julstessen lite.Började med att köpa nån julklapp redan i oktober,men sen blev det stopp som vanligt.Men jag har bakat klart,julgardinerna är uppe,juldukarna är stukna.Städa går snabbt,för det är inte lika noga nu förtiden tycker jag,det blir jul ändå.Och har man djur så har man.Men det är skönt att vi får en vit jul i år,så dom drar bara in lite snö,och inte en massa skit o lort.Sen är det bra med collie,de släpper nån tuss här o där bara.Och dom kan man plocka upp.Inte som stävhåriga o korthåriga hundar,de släpper hårstån överallt.

Nu ska jag iväg

Ha en bra dag alla bloggare

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards