Alla inlägg under januari 2011

Av Inger - 18 januari 2011 18:54

Nu är det slut på allt gnäll.

Nu har det hänt nått roligt också.Jag har fått ett till litet barnbarn.

Yngsta dottern fick en liten flicka 12/1.Allt gick så bra,och de är redan hemma.

Jag fick vänta med att besöka dem några dagar,var så himla förkyld när de kom hem från BB.Men nu har jag hunnit vara dit 2 ggr.O gud så mysigt det är att få hålla om o snusa lite på de små.   Och så här ser hon ut lilla Isabella.

Av Inger - 3 januari 2011 11:02

Denna dag börjar inte bra.Vaknade med värsta huvudvärken igen.Är totalt stel i axlar o nacke.Ska be gubben smörja in mig med härliga Aloe Vera heaten när han kommer in strax.Tabletter hjälper inte .Han kan inte äta frukost direkt,utan måste jobba nån timme först,så vid 11 brukar det vara lagom.

Vi har kallt idag också - 16 grader i morse.

Har varit en sväng med hundarna,blir inte så långa idag,men fler istället.Mina lungor sa ifrån imorse efter bara 15 minuter.

Nej nu är det dax att fixa lite käk till gubben.

Av Inger - 1 januari 2011 11:46

Ja så var det 2011.Men det brukar ta ett tag innan det går in.Jag skriver fel ett tag in på det nya året.Tur att datorn har ställt om sig,så att det blir rätt datum på fakturor mm.

Igår var vi till vännerna Ninnie & Bertil i Stora Skedvi.Ingeli o Markus var också med,vi fick åka med dem.Men det blev nyktert för mig,så jag hade lika gärna kunnat ta egen bil.Men man ska ju tänka på miljön också.

Skriver mer sen.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards