Alla inlägg den 6 december 2009

Av Inger - 6 december 2009 17:50

I dag ringer Sanna & Melissa.Dom har fått reda på att mormor skaffat sig en till katt.Men dom kan inte förstå att jag inte har hämtat henne än.Varför måste hon vara på katthemmet,varför åker du inte dit och hämtar henne.Ja det blir lätt många frågor,och alla ska dom ha svar på.

Sen säger jag till minstingen Melissa 4 år,att jag ska komma och titta o lysna på Lucia på dagis den 14/12.

 -Vad ska ni sjunga,frågar jag?

 -Hjulen snurrar runt,runt,hela vår stad,sjunger hon.Va kul den kan jag också säger jag.

-Du kan ju du också komma å sjunga mormor,säger hon då.

Ja nog är dom jättemysiga.Sen undrade hon om jag inte kunde skjuta henne till dagis nån dag.

-Ja,det kan jag väl svarar jag.

-Då gör vi det imorgon,så kan jag sova hos dig idag,kommer svaret direkt.

Men det gick ju inte just nu,så det får vi ta en annan dag.

Sen berättar hon att hon varit till tandläkaren.

- Jaha,räknade han dina tänder, frågade jag?

-Nej han tittade i mina öron,säger hon å så skrattar hon så gått.

Så mysig är hon (nästan alltid)

Sen säger vi puss puss


Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards