Alla inlägg den 29 december 2009

Av Inger - 29 december 2009 09:22

Fy F-N va kallt det var idag.Här har vi minus 20 grader.Vi har ca: 4 dm snö.Så nog har vi vinter allt.Det blev en kort vända med hundarna i morse.Bara så pass att de fick göra ifrån sig.Får bli många kort-vändor idag.Konstigt nog så ville min Morris ut,trots kylan.Lilla fröken Sissi,har inte fått gå ut ännu,hon verkar trivas med att vara inne.Hon sitter i fönstren och tittar på fåglarna vid fågelbordet.Men hon försöker aldrig smita ut,när vi andra går i dörren.

Idag ska vi handla lite till Nyårsfesten som vi ska ha i år.Jag tänkte bjuda på inbakad fläskfile´och potatisgratäng,sallad till .Kanske börja med en liten räkmacka.Välkomstdrink ska det vara,men va det blir har jag ingen aning om.Det löser sig säkert.

Vi är fyra bil-par som brukar hålla ihop.Tre av oss har Moparbilar.

1 Chrysler  1 Dodge  1 De Soto       3 st Mopar

Sen har dom andra en Cheva,men den är så fin så dom får vara med ändå.

Mopargubbarna brukar retas Chevakillen.Men du måste väl skaffa dig en riktig bil,du kan väl inte ha en Cheva.


Nu knackar det på dörren,det var grannen som behövde låna mjölk.Vilken tur att man har bra grannar.När jag skulle göra Jansson´s på julaftonen,så var 2 av mina lökar mögliga,så då lånade jag av dom.

Kram till er alla där ute

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards