Alla inlägg den 16 december 2009

Av Inger - 16 december 2009 16:40

Idag fick vi en härlig vinterdag.Sol ca 5-6 gr kallt,till detta 1 dm med snö som vi fick igår.Juvligt,hoppas det håller i sig till jul. Nu fick jag besök på Databordet,lilla Sissi vill ha sällskap.Hon är så himla go.Älskar räkor,och då ska hon ha det säger min man.Så påstår han att det är jag som skämmer bort våra djur.Men se den här lilla prinssesan har verkligen lindat honom om sitt finger.Bara det bästa är gott nog åt henne.

Så njuter hon av att vara inne,stackarn hade nog gått ute länge innan nån förbarmade sig över henne,och såg till att hon fick komma till katthemmet.Inte än har hon bett om att få komma ut.Och det får hon inte än heller.Man bör ha dom inne 2 veckor efter kastrationen.

Hon var ju väldigt tovig i pälsen när hon kom till katthemmet.så det rök väl en hel del päls där,när dom skulle försöka att få ur alla hemska tovor.Så jag tycker att hon är lite tunnhårig,men det blir väl bättre så småningom.Jag kan ju inte gämnföra med våran stora Morris,han är ju ute varje dag.Så han har en riktigt tjock o fin päls.

Nu måste det göras nått nyttigt

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards