Alla inlägg den 14 december 2009

Av Inger - 14 december 2009 14:45

Nu är jag hos min äldsta dotter Lotta.Barnbarnet Ronja är sjuk,har feber och ont i huvudet.Hon sover i soffan,intill brasan.Lotta behövde åka in till stan i några ärenden.Senare idag ska jag på lucia * 2.

Först till Melissa's dagis.Där blir det Luciafirande utomhus.Men fikat blir innomhus hoppas jag.Sen vidare till Sanna's Luciafirande det blir på Gammelgården.Det blir också utomhus.Fika vet jag inte om det blir nått.Vi har ganska kallt idag ca: 5 grader.Men vad gör man inte för dessa små godingar.

Ronja hade Lucia i skolan i fredags.Men dit fick vi inte komma,det finns så liten plats,så bara föräldrar får komma.Tur att hon var frisk då,lilla gumman.Nu måste jag kolla brasan.

Får skriva mer när jag kommer hem ikväll.


Ha de så bra

















































































Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards