Alla inlägg den 15 december 2009

Av Inger - 15 december 2009 17:10

I år tänkte jag vara lite lat,med att skicka julkort.Så jag fick ett tips att gå in på postens sida.Där kan man skicka färdiga julkort eller sådana som gjort själv.Skit enkelt var det tills jag skulle betala,då strulade det till sig helt.

Så jag ringde posten,och fick veta att de höll på att felsöka,och jag var välkommen tillbaka i morgon.Då måste jag ju skriva om allihop igen,så nån tidsvinst vet jag inte om det blev.Inte blev det billigare heller.Men va gör det om hundra år.Det är ju bara jul en gång om året,som tur är.

  Igår var på Lucia firande.Till Melissas dagis kom jag 16,40 och det skulle börja kl.16,30.Men det drog ut på tiden för Lotta i stan.Sen var det halt så jag fick åka försiktigt.Så när jag kom till dagis så var det redan slut.Fy va snopen jag blev.Dom måste ha spidat på ordentligt.Men Melissa som var en liten pepparkaksgumma,var lika glad för det.Hon blev så glad när jag kom,och jag fick en bamse kram.Min mamma var också med,hon bor alldeles bredvid dagis,så vi gick dit en sväng.Nästa Lucia började kl.18,00 i gammelgården.Så där var vi i god tid.Jättefint luciatåg.Sen fikade vi lite som vi hade med oss,men det var ju så himla kallt om fötterna.Tänk att man aldrig kan lära sig att sätta på varmt om dom.Det ska jag komma ihåg nästa år.

Och idag har vi fått nästan 1 dm med snö.Härligt,hoppas det får vara kvar över jul o nyår.

Nu ska jag styka lite julgardiner och dukar.

Ha det så bra allihopa

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards