Alla inlägg den 10 september 2009

Av Inger - 10 september 2009 18:39

GladTänk vilken fin solig dag det blev idag.Den började lite kall bara 6 grader.

Usch jag vill inte ha vinter.Fina höstdagar är härliga,men vinter är inte roligt.

Det är kallt,blött,halt mm.Nej nu får det vara slut på gnället,det är lååångt

till vintern.

Idag var min mamma o hundarna o jag till skogen för att mamma skulle plocka lite lingon.

Hon fick väl ihop 5 liter och det var hon jättenöjd med.

Jag hoppas att jag kan plocka några liter nästa vecka då jag förhoppningsvis är bättre i min

stackars brutna fot.

Idag bara körde jag bilen ut till skogen,sen satt jag mest i bilen tills mamma var klar.

Hundarna älskar att vara med o plocka bär.Den yngste Pontus plockar blåbär och äter.

Han är lite rolig,jag har aldrig haft nån hund som gillat blåbär,och skulle jag ge honom

bären i matskålen så skulle han nog inte äta dom.Utan det roliga för honom är att plocka dom själv.

Sån är han.



Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards