Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Inger - 21 augusti 2009 10:41

Nu är det Nostalgidagar i Borlänge.

I dag fredag har vi Cruising här i stan.Hoppas vädret blir lite bättre till kvällen,för nu är det alldeles igenmulet o trist.

Men vi tar nog med oss fika korgen och åker ner en liten sväng iallafall.

Sen finns det ju tre små barnbarn som gärna åker med en sväng.

Annars sitter jag mest här framför dator´n.Jag sköter bokföringen åt "gubben"min.Han har bilverkstad och servar mercedes bilar.

Trots att han jobbar själv så blir det en hel den pappers arbete.


Ett litet tillägg : Dotter Linda o hennes "småtroll" Sanna o Melissa åkte några varv med oss.

Sen blev det regn,mycket regn.

Så vi åkte till MAX o käkade hamburgare med Ingeli o Markus.

Hemma redan kl.22,00 (vilket är ovanligt)

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards