Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Inger - 8 februari 2010 12:44

Jag försöker att gå ner i vikt,som så många andra.Är med i Viktklubb här på nätet.Och måndagar så har vi vägdag.Den ena veckan visar vågen minus,men i dag visade den plus.Fy F-N va sur man blir.Men man kan ju inte skylla på nån annan heller.Det är ju jag som äter allt detta onyttiga.Som igår när vi var och hälsade på några kompisar,så ringde vi först.Då säger hon att hon inte har nått gått till kaffet.Men vi köper med oss nått säger jag.Så jag hastar in på affären,där köper jag "KLADDKAKA"till den så väljer jag marzansås.Och som om detta inte var nog så köper jag en vetelängd också.Sen åker vi vidare till dom,och det finns ingenting kvar på faten när vi åker därifrån.

Men nu ska jag ta nya tag IGEN.

Så idag gick hundarna och jag långpromenad i det fina soliga vädret.Vilken tur att vi passade på i morse,för nu syns inte solen till.

Fler här som kämpar med sin vikt???

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards