Alla inlägg den 26 december 2010

Av Inger - 26 december 2010 15:33

Jag har verkligen inte varit in här på jättelänge.Men så idag kom jag på att jag kanske skulle kika in här och se vad alla vännerna har haft för sig.

Julen är snart överstökad,men vi har haft det lugnt o skönt.Jag och gubben var hos vår yngsta dotter Linda och hennes familj.De har flyttat ut hit till grannbyn,så vi har gång avstånd till dom.Även dotter Lotta o hennes Ronja var där.

Sen har jag drabbats av diabetes.Det började med att jag ständigt hade huvudvärk,lite humörsvängningar och mådde allmänt dåligt.

Så Linda tjatade på mig att ringa till VK för att ta ett sockertest.Ja så tillslut,mest för att få tyst på henne,så gjorde jag det.Men jag kunde inte tro att jag hade diabetes heller.Men mina värden var på tok för höga,så det blev nya fasteprover.Dessa var lite högre än de förra,så jag fick tid hos läkaren inom en vecka.Där fick jag rekomendation om att öka mina promenader och minska på sockret.Men jag är ingen socker råtta tycker jag men naturligtvis måste jag väl göra nått som är fel.

Nu ska jag till diabetes sköterskan i början av januari,hoppas på att kunna få lite bra råd av henne.

Iallafall är det kul att vara tillbaka här igen.


Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards