Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Inger - 7 juni 2010 13:51

   Den här kaktusen fick jag för flera år sedan.Den har aldrig blommat förut,men nu har den glatt mig med två stora vackra blommor.Jag vet inte vad den heter,men kanske någon här vet namnet på den.

Det går flera veckor mellan gångerna jag är in här.Det är så mycket som ska fixas o donas med.Blommor ska planteras.Pelargoner hör till en av mina favoriter.Men jag är ingen samlare av dom.Men när vi var till Säterdalen i tisdags (där är det bilträff med loppis varje tisdag)så hittade jag en fin ängla pelargon,så nu ska jag väl försöka att övervintra den.

I helgen var vi till Ånnaboda på en trevlig marknad.Köpte mig en snygg pepita rutig handväska.Riktigt snygg faktiskt.Och en väggtavla av Mari Simulsson (Beata).Det var inte så mycket bildelar utan mest kuriåsa.Fast det är Clissic Motor som ordnar den här träffen med marknad.

Vi åkte i mercedesen så vi fick stå vid Mercedes-klubben.Många snygga mersor hade slutit upp.Trevligt


Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards