Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Vilken dag

Av Inger - 11 februari 2010 09:56

Idag visade termometern på -16 grader,när jag steg upp.Men SOLEN skiner,så det kändes inte så kallt än då.

Det blir lite längre mellan bloggandet nu.Det brukar kallas "bloggtorka"som en bloggkompis skrev i sin fina blogg.  

Det var meningen att vi skulle följt med våra kompisar på båtresa idag.Men vi drog oss ur.Har lite respekt för dessa båtresor vintertid.Tänk all is som dom ska igenom.Nej jag håller mig nog helst på land,är nog en riktig "landkrabba".Eller så är jag bara en fegis.Vi är ju bilfolk allihopa,och det var marknad på båtens bildäck.Endast americanare fick åka ombord.

Just nu håller min gubbe på med sin PV-Sport,den är just hemkommen från lackeraren.Maronröd o blank o fin.Det ska bli kul när den är färdig,och vi får ta oss en tur.Det var länge sen vi hade en körklar PV.Men under alla år så har vi haft 10 st PV´n.Härliga bilar,roliga att köra,nu längtar jag verkligen till sommaren.Men den blir nog inte klar till den här sommaren,tror jag.Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 1 maj 2013 09:05

Lilla katten Sissi har fått diabetes.Men med insulin å nytt foder så mår hon bättre än på länge.Hon är piggare o gladare. Men nyss försökte hon lura mig.Hon hade varit ute en stund bara,så kom hon stålt med en mus i munnen.Jamlandes utanför dörren f...

Av Inger - 9 juli 2012 09:34

Men när ska vi få lite sommarvärme o sol. Det har regnat här sen i går morse.Men jag ska väl inte klaga,vi har ju inga  översvämningar iallafall. Lider verkligen med dom som drabats av det,verkar väl vara värst nere i Småland. Igår ringde e...

Av Inger - 8 juli 2012 11:00

Fy så tråkigt väder,evighetsregn. Så idag blir det en inomhusdag. Men det finns ju tusen saker som man skulle behöva göra. Men det känns ju inte så himla kul. Jag har köpt en ny mobil Samsung Galaxy S2.Så den kan jag knappa på å försöka lär...

Av Inger - 24 juni 2012 19:40

Nu är vi hemma igen.Har haft en härlig midsommar. Har varit å fiskat i Grangärde fiske.Ö.Hedtjärn heter tjärnen vi ofta åker till.Vacker tallskog där man får ha husvagnen,om man löser fiskekort. Fisk får vi ibland,men det är ju inte det som är ...

Av Inger - 20 juni 2012 14:13

Fortfarande skitförkyld,ont i huvudet o örat. Men idag skiner solen,o jag börjar längta till "vårt" fiskeställe,mitt i tallskogen. Så jag börjar sakta ta mig an husvagnen,skakar sängkläder,diskar den lilla disken. Plockar o pysslar,ifall att ...

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards