Alla inlägg under november 2009

Av Inger - 4 november 2009 10:20

Jag är en liten återförsäljare av Foreverliving Produkts = Aloe Vera

Så nu har jag smugit mig in på min mans hemsida och gjort en egen liten shop där.

Ni är välkomna in.Jag säljer inte för att jag ska bli rik,som dom säger.Utan jag använder många av produkterna själv,och tycker dom är helt underbara.

Adressen är:

www.olersbilservice.se

Tryck sen på Forever Living

Välkommen

Av Inger - 1 november 2009 18:35

Idag har mina små barnbarn varit här.Mamma och hennes nya sambo har varit till IKEA i Valbo,och handlat lite bra att ha grejor.Det blev skrivbord till tjejerna,matta till deras rum och hyllor mm.

Skönt att vi får IKEA hit till Borlänge om två år.Det måste bara rivas en massa hus först,men det skapar ju nya arbetstillfällen.Och det är ju kanon i dessa tider.

Nu sover mina älskade hundar,det blir lite mycket för dom när busfröna far runt här hemma.Men de blir väldigt glada när dom kommer o de tycker ju jätte mycket om dom.Men när dom åker så kan man höra en lång suck o så ligger de still resten av kvällen.Timmi är ju lite till åren med sina 10 år,men han är pigg o kry.Har aldrig varit sjuk,förutom i somras när han fick ett tarmbråck.Men efter den operationen så har han mått bra igen.

Nu ska jag göra mig en varm macka med nått gått på.Sen blir det väl TV soffan reten av kvällen.

Undrar just vad det kan vara på en söndagskväll.Men nått ska man väl kunna somna till en stund.

Ha det gått

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards