Alla inlägg den 29 november 2009

Av Inger - 29 november 2009 21:03

Så här ser nya missen ut.Katthemmet har döpt henne till Vendela.Men så blir det nog inte,tror jag.Vad tycker ni,ser hon ut som en Vendela eller????Vendela  

Kanske det blir Sessan,Elvira eller Signe eller Berta.

Min farmor hette Signe o min älskade mormor hette Berta.

Bettan kanske

Tål att tänka på

Av Inger - 29 november 2009 17:43

 Jag o gubben,men mest jag,har idag köpt en "hittekatt" av katthemmet i Borlänge.Dom var hos Djurmagazinet i Borlänge.Det var en långhårig,silverfärgad,kattfröken.Hon var ca: 2 år trodde dom.Hon skulle enl.tjejerna där,vara vaccinerad,kastrerad och öronmärkt.Men det visade sig att så var det inte,men dom trodde att hon hade tid hos veterinären den 9/12.Så nu är det bara att vänta.Jag ska ringa till katthemmet i morgon,för att få höra exakt vilken dag det var.Jag glömde att ta med kameran,så nån bild blir det inte nu.Men det blir säkert många bvilder bara jag får hem henne.Sen får vi se hur det går med min andra katt.Kommer han att acceptera sin nya kompis,eller kommer han inte att vilja ha henne här.Ja det är frågan.Men om det inte fungerar så får man lämna tillbake henne.

Annars kanske hon kan flytta till min dotter på deras nya gård.Men där finns det ett problem,pojvännen vill inte ha katt.Så vi måste börja få honom på andra tankar.Det brukar väl ge med sig så småningom.

Min hundar tror jag inte det blir nå problem med,inte från deras sida iallafall,men kattfröken kanske inte gillar dom.

Ja det blir spännande att se.Jag längtar redan tills hon kommer hem.

Av Inger - 29 november 2009 11:23

Det är kattens dag idag.Så vi ska åka ner till Djurmagazinet i Borlänge.Djurens Vänner och Dalälvskatten,ska vara där idag.Alltid mysigt att gå och titta på de små liven.Jag var där igår också,jag hade läst fel i tidningen.

Kanske det kommer in en bild här när jag kommer hem igen.Den här få väl duga så länge.

Kattens Dag 29/11-09  

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards