Alla inlägg den 26 november 2009

Av Inger - 26 november 2009 17:20

Idag har jag,dotter Linda,Sanna O Melissa, varit och hälsat på Ullis.Hennes tik Zelda, har nämligen 5 små urgulliga valpar.Man blir pussad på både här å där.Zelda är en urmysig liten tik.Pappan Bosse är också han en mysig prick.Valparna blev 7 veckor idag.De är blandras,Apsa Lapsho,tror jag de heter.Men det spelar väl ingen roll vad de är för ras,de är iallafall jättesöta.De finns med på Blocket.se.

När jag kom hem så blev mina "lite"större killar,jättenyfikna vad matte hade varit.Så Timmi snurrade runt mig när jag skulle ta av mig ytterkläderna.Så till sist lyckade jag snubbla och ramla över honom.Det gjorde så himla ont i min fot,som jag bröt i somras så jag blev riktigt rädd att det skulle ha upp igen.Men jag tror att det gick bra,har inte vågat ta av mig strumpan än,men det gör bara lite ont nu.

Hej för nu

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards