Alla inlägg den 23 november 2009

Av Inger - 23 november 2009 16:40

Rynkar på näsanNu är det redan mörkt kl 16,00.Riktigt tråkigt,när man bor i skogen.Vi har bara tre gatubelysningar på vår lilla väg.Så  när vi går upp mot skogen så har jag bara en lampa,uppe i backen,sen är det becksvart.Så det har blivit att plocka fram ficklampan redan.Nu väntar jag faktiskt på lite snö,så att det blir lite ljusare igen.Annars har det mest regnat till o från hela dagen här.

Men jag har hållit på med pappers arbete idag,så mig har det inte gjort så mycket.Tänk att det blir så mycket papper,fast gubben bara är själv o jobbar.

Behöver ni några delar till nån Mercedes så kan vi nog skaffa fram det till bra priser.Kolla vår hemsida,som jag gjort själv,och det är därför som den ser ut som den gör.Det har inte blivit av att lägga in så mycket där.Men har du ett artikel nummer,eller regnr så ska det väl gå att ordna hoppas jag.

Adressen är www.olersbilservice.se.

Passa också på att kolla mina Forever Living produkter på samma adress.Dessa kan jag rekomendera varmt.Kanske det kan finnas nått till julklapp till nån du tycker extra mycket om.

Dryck till nån som har problem med magen.

Heat till ömma leder.

Propolis som mjukgör så skönt,händer,fötter,armbågar mm.

Gelly bra till det mesta.

Ha de bra

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards