Alla inlägg den 17 november 2009

Av Inger - 17 november 2009 10:52

SkrikandesNu har jag gett ett bidrag till polisens kaffekassa.Eller vad det nu går till,de hade ju derektiv till att bötfälla fler fram till årsskiftet.Och idag har jag betalat in trafikbot på 3 200 :-.Jävligt onödigt så här nära jul o allt som ska vara då.Men jag kan ju inte skylla på nån annan heller det var ju jag som körde för fort.Och man får väl säga att jag har haft tur som inte har åkt dit för fortkörning för länge sen,jag kör nämligen nästan alltid fort.Utom i stan och vid skolor o dagisar,där går det väldigt sakta.

Men jag ä int bittär,som Robert Gustavsson sa på idrottsgalan.Han hör till en av mina favoriter,han är kanonrolig o duktig.Såg ett program när han sjöng nån Elvis låt,och det gjorde han skitbra.

Nu kallar plikten på mig.

Ha en bra dag

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards