Alla inlägg den 15 november 2009

Av Inger - 15 november 2009 19:55

Har varit till dottern med sambo.De håller på att flytta in på sin fina gård.De kör mest kartonger ännu.Betalning ska visst ske i morgon.Men de har fått fullt tillträde redan.Men sen ska hon ha öppen visning på sitt hus den 18/11.så det måste ju ha möblerna kvar där till dess att det blivit sålt.Sambon´s hus blev sålt snabbt som bara den,så nu håller vi tummarna att det ska gå lika snabbt med detta.Det blir lite dyrt om dom behöver betala för båda.

Det blir nog bra när allt är klart.

Barnbarnet säger att hon trivs där alla redan.Hon har valt vilket rum hon ska ha.

Sen finns det en lägenhet uppe på garaget,och där ska hon och hennes kompiser ha skönhets salong säger hon,som bara är 8 år men det är ju bra att man har höga planer iallafall.Då kan du få komma mormor,sa hon idag.Vi ska skaffa ett bubbelbadkar,så då kan du ligga där o ha det skönt.Bra va?

Jo nog blir det bra,när allt blir klart.

Hej för nu

Av Inger - 15 november 2009 11:39

......Man ska fylla den här dagen med.Ute är det grått och trist.Huvudvärken har börjat smyga sig på.Tagit en alvedon,hoppas det hjälper.Det brukar hjälpa med en promenad,med det var så fuktigt i luften så man kunde inte riktigt slappna av.Ska förståss smörja mig med Aloe Vera´s underbara Heat.Tänk det borde jag ju gjort före tabletten,men ibland så funkar man inte så bra.

Önskar att det kunde hända nått roligt nån gång.Men icke sa nicke,som jag brukar säga.Men man har ju inte roligare än man gör sig heller.

Och julen börjar närma sig.Och med den,alla julklapparna.Men i år har jag hittat på 2 st riktigt bra.Så dom kan jag ju köpa redan nu,så är det gjort iallafall.Min mamma önskar sig en spikmatta (som är årets julklapp).Och det ska hon få.Äldsta barnbarnet ska få en kamera,hon älskar att knäppa kort,och är faktiskt riktigt duktig på det.Så då är det nästan löst.

Hoppas vi kan enas om att det bara är småbarnen som ska få julklappar i år.Det talade vi om förra julen,men inte blev det så heller.Alla fick julklappar.

Kanske jag ska börja sticka lite dock kläder,det är ju alltid uppskattat.Och jag har ganska mycket garn,sen förr.

Nu kurrar det i magen,så jag ska kolla vad det finns i kylskåpet,

Ha en bra dag alla

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards