Alla inlägg den 14 november 2009

Av Inger - 14 november 2009 15:06

GladDagen började med snö.Det kom väl ca:2 cm,men nu är det varmare så nu regnar det.Nyss varit i skogen med voffarna,och det droppar o slaskar överallt.Nu ligger dom och vilar,och väntar på kvällsmaten,som serveras ca: 16,00.Tycker det är bra att ge maten deras ganska tidigt på eftermiddagen,då finns det chans att de kan få magen tom till natten.Annars kan det hända att de vill ut mitt i natten och det är ju inget vidare.

Sen har jag lagt undan mina hemmavinterstövlar på ett så bra ställe i våras,så nu hittar jag inte på dom.Så nu har jag fått gått i gympadojjor i slasket,halt var det också.Livrädd att jag ska halka snett med min ny läkta fot.Tänk om jag skulle bryta upp den igen.Detta hände för en kompis kusin,i våras.Hon hade äntligen blivit av med sitt gips,och kunnat gå utan kryckorna.Då halkade hon omkull inne på Willys,och bröt foten igen.Och hennes karl ryter till åt henne:

- Men lär dig gå kärring.Han menade ju inget illa han bara är sån.


Sen har jag fått två nya "vänner" här på bloggen.Kanonkul att läsa vad alla har för sig.Sen kanske nån skriver nån komentar på min blogg,det är ju extra kul.Eller i gästboken också roligt.

Trevlig Lördagskväll alla



Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards