Alla inlägg den 13 november 2009

Av Inger - 13 november 2009 12:37

Glad Nu har jag gjort om min "presentation" lite.

Man måste ju få tala om att man säljer lite bra produkter. Eller hur?

Jag tar en hutt med Aloe Vera dryck,varje morgon.Den får mig att må bra i magen,har nästan aldrig problem med den nu för tiden.Skillnad var det förr.Antingen var jag förstoppad,eller hade jag gaser,eller diarre´.


Får jag värk i rygg eller axlar,så smörjer jag mig med Heat.En helt underbar linement,som är så skönt och värmer så gott.Och man blir så mjuk i lederna när man smörjt sig med den.En vännina till min mamma,har på lite heat under näsan,varje kväll,och då kan hon andas så skönt hela natten säger hon.Förr använde hon näs spray flera gånger varja dag,men nu har hon lyckats sluta med det.


En annan av mina favoriter är Gelly.Den kan användas till väldigt mycket.Som nu när jag var på operation,så tejpade de fast ett plåster i armvecket,efter droppet,detta tejp tålde jag tydligen inte.För när jag kom hem så började det att klia så in i norden,och det blev alldeles irriterat och rött.Så jag tog av det,tvättade mig med aoleveras tvål,och sen smörjde jag in mig med Gelly.Det blev bra nästan direkt.

Rekomenderas varmt.

Kolla om du har tid och lust.Adressen hittar du under Visa Presentation.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards