Alla inlägg den 12 november 2009

Av Inger - 12 november 2009 17:46

Tänk att det gick riktigt bra igår.Kanske för att min vän här på bloggplatsen,smög in sin hand i min när jag låg på britsen i operations salen.Tack Lollo!

Jag hade gruvat mig så in i norden för denna dag.Jag brukar verkligen inte vara nervös fär operationer.Men den hör "lilla" operationen i foten har skakat om mig rejält.Konstigt.Först tänkte jag be om att få bli sövd,men sen ångrade jag nästan i sista stund,blev riktigt morsk.Jag ska göra detta under lokalbedövning.Och jag kände mig så himla nöjd med mig själv när jag väl bestämt mig.För då får man gå hem nästan direkt,och man slipper bli illamående,ja det är nog bara plus med detta.Men visst gjorde det hemskt ont när jag fick sputan i foten,men det gick ju över kanonfort,och sen kändes det ingenting.Utan läkarn kunde lungt o fint skruva ur min skruv (som jag fick med mig hem).Skulle vara där klockan 7,30,sen fick jag op-kläder,sen var det till att vänta i väntrummet till klockan 11,00.Då var det äntligen min tur.Operarationen och förberedelserna tog bara 30 min.Så kl. 13,00 spatserade jag ut från sjukhuset,överlycklig att ha detta överstöckat.Nu har jag bara 2 stygn kvar,som ska tas ur om 2 veckor.Sen ska allt detta vara över.Tänk så mycket elende det blev, bara för jag klev snett med foten,när jag skulle gå ur husvagnen på semestern.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards