Alla inlägg den 10 november 2009

Av Inger - 10 november 2009 15:50

Jag kunde inte komma till "min" läkare på öron,näsa hals (önh) idag.Hon var hemma med sjuka barn.Men jag fick en ny tid i Borlänge den 7/12.Så slapp jag åka till Falun i allafall.Har världen bästa läkare,Anna heter hon.Henne har jag haft i ca: 8 år.Hon lysnar verkligen på vad man säger,och tar sig tid.Går man nån annanstans så känns det som

"få ur dig det du vill,så jag kan ta in nästa pacient".Nu ska jag inte dra alla över en kam,det finns säkert fler bra läkare där ute i landet.

USCH va jag är nervös inför morgondagen.Och det är konstigt,för jag är sällan nervös inför operationer.Men nu känner jag mig jätte pirrig,och förstår inte varför igentligen.Jag ska åka buss från Borlänge redan kl.6,25.Bara det kan ju göra vem som helst nervig.Tänk om jag försover mig!!!!Nog är jag rätt så morgonpigg,men inte kommer det att bli kul att behöva kliva upp kl.05,00.Nu får jag ju inte äta nån frukost,där kommer nästa problem,jag är nämligen jätte hungrig på morgonen.

Nej nu måste jag koppla av från att tänka på detta ett tag.

Hörs senare

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards