Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Fars dag

Av Inger - 8 november 2009 16:28

Nu har ena dottern varit hem och firat sin pappa.Han fick trisslotter (som vanligt).Och som vanligt så lägger han dom i fönstret.Han skrapar dom INTE.

Och detta gör mig tokig.Man ska väl skrapa dom direkt.Jag är av den nyfikna typen.Men det är inte han,så mest för att reta mig så låter han lottena ligga upp till en hel vecka.Skrapa dom du om du är så nyfiken kan han säga.Men det känns inte rätt,det är ju hans lotter.Så det gör jag inte.

Yngsta dottern jobbar kväll idag ,så dom skulle komma imorgon.Men nyss kom det ett SMS från henne.Och vi blir bjudna på mat där på fredag,som en fars dags present.Kul.Och tänk att jag fick följa med också.

Det är faktiskt lite synd o skam,för vi är inte till flickorna så ofta.Men när det vankas mat så kommer vi.(skämt förståss).

Nu ska jag ta reda på disk o lite annat plock.

Tjolahopp

 
 
lollo

lollo

9 november 2009 11:09

Förstår ditt dilemma...min Gubbe är likadan..jag blir skogstokig=Doch nyfiken som bara den.
Vem kommer inte om det vankas mat? Min äldsta son har oxå bjudit hem oss..Han är ju Kock..så vi kommer gärna.

Ha en bra dag! Kram

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica

9 november 2009 19:43

Gud vad cooolt med älgarna som smög omkring...
Så där som din pappa gör med lotter så gör min man också.
Han köper på sej trisslotter lite då och då coh så säger han...nu skall vi skrapa lotter och då lägger han fram ungefär 4-5 var till oss ,,så skrapar vi av bara fasen...men inte fan vinner vi nåt. Ja nån lott ibland och kanske 25 kr x2 men noooo inte mer. Det kanske smäller till nån dag. wow då blir man väl alldleles galen på kuppen och blir inlåst på hispan hahaha.
Kul att du saknar mina inlägg för ja gkollar alltid om du har skrivit nåt och har du inte det så blir jag liiiite ledsen ...haha
Hej so long ha det bra i höstmörkret, jag har shopat en jacak och 2 par jeans idag...jag har gått ner 12 kg i vår/sommar så dom andra är för stora och bylsiga i midjan och över låren...
Moa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 1 maj 2013 09:05

Lilla katten Sissi har fått diabetes.Men med insulin å nytt foder så mår hon bättre än på länge.Hon är piggare o gladare. Men nyss försökte hon lura mig.Hon hade varit ute en stund bara,så kom hon stålt med en mus i munnen.Jamlandes utanför dörren f...

Av Inger - 9 juli 2012 09:34

Men när ska vi få lite sommarvärme o sol. Det har regnat här sen i går morse.Men jag ska väl inte klaga,vi har ju inga  översvämningar iallafall. Lider verkligen med dom som drabats av det,verkar väl vara värst nere i Småland. Igår ringde e...

Av Inger - 8 juli 2012 11:00

Fy så tråkigt väder,evighetsregn. Så idag blir det en inomhusdag. Men det finns ju tusen saker som man skulle behöva göra. Men det känns ju inte så himla kul. Jag har köpt en ny mobil Samsung Galaxy S2.Så den kan jag knappa på å försöka lär...

Av Inger - 24 juni 2012 19:40

Nu är vi hemma igen.Har haft en härlig midsommar. Har varit å fiskat i Grangärde fiske.Ö.Hedtjärn heter tjärnen vi ofta åker till.Vacker tallskog där man får ha husvagnen,om man löser fiskekort. Fisk får vi ibland,men det är ju inte det som är ...

Av Inger - 20 juni 2012 14:13

Fortfarande skitförkyld,ont i huvudet o örat. Men idag skiner solen,o jag börjar längta till "vårt" fiskeställe,mitt i tallskogen. Så jag börjar sakta ta mig an husvagnen,skakar sängkläder,diskar den lilla disken. Plockar o pysslar,ifall att ...

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards