Alla inlägg den 4 november 2009

Av Inger - 4 november 2009 17:31

Idag har jag gått som en sombi hela dagen.Allt har gått i ultrarapid,segt som bara den.Det har varit grått o mulet,och blåst kallt hela dan.Och en å annan snöflinga har det kommit.Det har varit mycket jobb vid datorn.Beställa delar,boka kunder,bokföra och svara i telefon.

Min man har egen bilverkstad,och jag sköter pappersarbetet åt honom.Är man egen så jobbar man sällan 8 timmar om dan.Nej han är där ute och sliter ännu.Tur att han har nära till jobbet iallafall.Verkstaden är på andra sidag vår gärdesgård.

Av Inger - 4 november 2009 10:20

Jag är en liten återförsäljare av Foreverliving Produkts = Aloe Vera

Så nu har jag smugit mig in på min mans hemsida och gjort en egen liten shop där.

Ni är välkomna in.Jag säljer inte för att jag ska bli rik,som dom säger.Utan jag använder många av produkterna själv,och tycker dom är helt underbara.

Adressen är:

www.olersbilservice.se

Tryck sen på Forever Living

Välkommen

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards