Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Inger - 15 oktober 2009 19:24

Idag har min lilla mamma varit och bjudit "gubben"min och mig på palt och fläsk.

Hon hade bjudit sina väninnor på det förra veckan nån dag.Och jag råkade säga "O gud va gott".

Sagt o gjort idag kom hon farandes med detta till oss.Och det var jättegott faktiskt,och så blev det ju förståss vitsås med messmör i (ganska mycket) faktiskt.Precis som förr,har nog inte ätit detta på 20 år kanske.

Till efterrätt bjöd hon på annanaspaj med vaniljsås.Mums!!!!!Precis sånt man ska äta när man försöker hålla sig till Gi.Men det har i sanningens namn inte gått så vidare bra iallafall.En veckan ned o nästa vecka upp.Precis som en berg o dalbana.

I början av sommaren drabbades min hund Timmi av tarmbråck.Så vi fick lov att operera honom på Falu Djursjukhus.Allt fungerade bra.Men ídag verkar det som om han har lite problem igen med bajseriet.Måtte det inte vara samma problem igen.Han är ju ingen ungdom precis utan 10 år.Han har också ätit lite palt idag,så det kanske är det som ställt till att han är lite uppblåst.Vi får hoppas på det bästa,och att det är bättre i morgon.

Hej för nu alla glada

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards