Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Inger - 13 oktober 2009 21:11

Vilket intressant program.

Dom tar bort lite fett både här å där.Man skulle behöva lite sånt själv.

Men det är nog för kostsamt för min ekonomi.

Och va han var söt den lilla killen,Tror han hette Hampus,som var så modig och lät Dr. Ulf,operera hans utstående öron.

Han blev ju så fin sen,när allt var klart.

Av Inger - 13 oktober 2009 19:30

Ja inte händer nått nytt o kul här inte.

Jo idag har barn o barnbarn varit hit en sväng.Vi lagade kyckling ris och currysås.Det tycker vi om allihopa utom maken.Så han fick äta blodpudding med lingonsylt.Men det tycker han ju om,så det gick ingen nöd på honom.

Sen följde den yngsta flickan med oss till Falun.Hon pratar konstant,är inte tyst en sekund.Frågar om allt och bara ska ha ett svar som hon kan förstå.Ja sån är hon!!!!!!Men om man inte frågar så får man ju inte veta nått heller,så det är ju ganska smart.Hon är världens goaste ändå.Ja alla våra barnbarn är riktiga godingar.Ronja är äldst,hon är 8 år.Sen kommer Sanna,hon är 6 år,och sist kommer Melissa som är 4 år.

Nu ska jag ta o koka mig en gröt tror jag,det börjar kurra i magen,så den vill nog ha nått att jobba med.

Det vore kul om nån kunde skriva nått kul i gästboken,så jag får se om den fungerar.

Tack på förhand

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards