Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Inger - 11 oktober 2009 10:33

Det är en helt vanlig söndag än så länge.

Idag ska vi köra iväg lite kartonger,tidningar,burkar o glas till återvinningen.Dit har vi ca:3 km.

Glödlampor o annat farligt avfall får vi åka 1,5 mil enkel resa med.Undrar hur mycket vi sparar på miljön då.

Igår fick vi äntligen in husvagnen i carporten,innan vi får snö.Den verkar inte vara så långt bort,det är kallgrader varje natt.I morse var det - 4 grader.

Hundarna o jag har varit iväg på morgon rundan,men husse har sovmorgon idag.Han går inte ofta med dem nu.Han fick väl nog när jag hade brutit foten och inte kunde gå med dem under ca 2 månader.

Men den rackarns foten är lite vinglig ännu.Igår var vi och köpte pizza.När jag kom ut med dem,så klev jag snett på en sten,och höll på att tappa pizzorna och fara in i en ny Volvo.Det hade väl sett snyggt ut,hela bilen full i pizza och sen jag uppepå alltihopa.


Nu har det börjat regna här hos mig.Så nu blir det att baka Amerikanska hallon-muffins.

En kompis från Gävle ringde nyss.Han och sonen skulle komma och lämna bilen.Så då måste jag ju bjuda på nått gott.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards