Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Det värsta jag vet (blev ganska bra)

Av Inger - 23 september 2009 10:15

Idag ska jag ner till stan för att försöka hitta nått snyggt att ha på mig på festen på lördag.

Det är bland det värsta jag vet,när man står där i provhytten och försöker klämma i sig i nån snygg byxa

eller nått.Gråter

Hon hade ju kunnat ha festen om en månad eller två så kanske jag hade blivit lite smalare.hihi

Skojjar bara,man får ta det som det blir.Jag är säkert inte den tjockaste av alla.

Gi´t gick bra igår höll mig inom ramarna så att säga.Till kvälls-gott åt jag:

Hallon.Keso o lite grädde.Mums va det var gått.

Fortsättning följer senare


Hemma igen,efter flera timmar på bl.a kupolen med yngsta dottern.

Jag provade,vi skrattade,hon hämtade nytt.Men det är inte lätt att hitta nått som sitter behagligt.

Men tillslut blev det en lång tunika (svart).Ett par gråa byxor i strech (riktigt sköna)En kjol på rean.

Och en body att hålla in lite fett med.


Väl hemma så var jag så himla hungrig,så jag måste ta ett äpple medans jag lagade mat åt oss.Och hundarna ska ju också ha sitt.Fick slänga ut lite "knottar" på gräsmattan,så dom fick leta lite.Annars ska dom bara trampa runt benen på mig,när jag varit borta ett tag.

Idag blev det åter vitkål,morot och till detta lite strimlad lövbiff.Och en tomat.

Nu har vi varit på promenad,och jag ska nu ta reda på disken.Sen blir det en liten vilopaus i soffan.

För nu har jag ont i den stackarn.(foten alltså)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 1 maj 2013 09:05

Lilla katten Sissi har fått diabetes.Men med insulin å nytt foder så mår hon bättre än på länge.Hon är piggare o gladare. Men nyss försökte hon lura mig.Hon hade varit ute en stund bara,så kom hon stålt med en mus i munnen.Jamlandes utanför dörren f...

Av Inger - 9 juli 2012 09:34

Men när ska vi få lite sommarvärme o sol. Det har regnat här sen i går morse.Men jag ska väl inte klaga,vi har ju inga  översvämningar iallafall. Lider verkligen med dom som drabats av det,verkar väl vara värst nere i Småland. Igår ringde e...

Av Inger - 8 juli 2012 11:00

Fy så tråkigt väder,evighetsregn. Så idag blir det en inomhusdag. Men det finns ju tusen saker som man skulle behöva göra. Men det känns ju inte så himla kul. Jag har köpt en ny mobil Samsung Galaxy S2.Så den kan jag knappa på å försöka lär...

Av Inger - 24 juni 2012 19:40

Nu är vi hemma igen.Har haft en härlig midsommar. Har varit å fiskat i Grangärde fiske.Ö.Hedtjärn heter tjärnen vi ofta åker till.Vacker tallskog där man får ha husvagnen,om man löser fiskekort. Fisk får vi ibland,men det är ju inte det som är ...

Av Inger - 20 juni 2012 14:13

Fortfarande skitförkyld,ont i huvudet o örat. Men idag skiner solen,o jag börjar längta till "vårt" fiskeställe,mitt i tallskogen. Så jag börjar sakta ta mig an husvagnen,skakar sängkläder,diskar den lilla disken. Plockar o pysslar,ifall att ...

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards