Alla inlägg den 19 september 2009

Av Inger - 19 september 2009 10:58

Solen skiner från en klarblå himmel.Har nyss varit ut med hundarna en sväng i skogen.

Även lille Morris var med.Han vill visa att han kan stila.Först stannar han och gömmer sig,senkommer han farandes i 100 knyck,förbi mig o upp i ett träd.Han brukar vara med på hela promenaden.Men nu fick han se att hans kompis Olle var ute så nu gick han dit en sväng.

Nu ringde barnbarnes pappa och sa att dom skulle komma snart.Jag har lovat att vara barnvakt från lördag till söndag.Det är dotterns helg,men hon är på bröllop på Gotland.

Tur att vi har så fint väder så vi kan vara ute.Jag tänkte att vi skulle plocka lite blåbär,det finns lite kvar,så då kanske vi kan göra en paj.Kanske min mamma kommer också,hon ville ha lite mer lingon.

   Den ser väl god ut!!!!!!!

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards