Alla inlägg den 17 september 2009

Av Inger - 17 september 2009 16:35

Solen har skinit hela dagen.Höstfärgerna börjar komma.

Internett har fungerat hela dagen.Blev visserligen

utan morgontidning,men den kan jag ju läsa på datorn.

Men det är inte riktigt samma känsla,vill gärna ha nått att

bläddra i till frukosten.

Dagens vägning var inget vidare,jag bara fortsätter uppåt.

Visserligen går jag inte långa promenader just nu,men jag har iallafall

börjat röra på mig.Går till skogen minst 2 ggr om dagen.Jag går inte så fort,

men jag rör ju på mig ändå.

Det måste till nått drastiskt om jag ska lyckas gå ner i vikt.Så här kan jag ju

inte hålla på.Har varit med i viktklubben o tappa.se.Det går ganska bra i början,men sen börjar jag fuska.

Och tänker att det där tar jag igen imorgon.Jag ökar bara på mina steg lite,så är den där

pizzan borta.Men så enkelt är det ju inte.

Stegmätaren har jag alltid på mig.Jag kommer upp i 10 000 om dagen i vanliga fall.Men det går ju inte nu,

men snart ska jag vara där igen.

Jag funderar om jag ska testa GI metoden igen,eller Sout Beatch metoden.Eller kanske jag ska gå med i Viktväktarna.Det skulle ju vara förargligt om man kom dit och hade gått upp i vikt.Fy så skamset.

Då kan man inte luras.Men det tar emot lite att behöva åka i väg en mil för att väga sig.Och sen betala för det också.Men kanske jag ska testa iallafall,vi får se.Nu måste jag gå ut och se vad mina små barnbarn håller på med.Dom blev så tysta så det är säkert nått hyss.

Men dom hade inget hyss för sig.De hade bara gjort en koja.Och bullat upp med lite pet flaskor o burkar.

Fantasin är det inget fel på.

Nu har jag fått in dom.Och nu har vi gjort en smul paj med äpplen o nektarin.


Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards