Alla inlägg den 16 september 2009

Av Inger - 16 september 2009 16:27

Idag har jag o Ingeli o Meg fixat present till Viola.Hon fyller jämt o ska ha kalas

nästa lördag.Det ska bli trevligt med lite kalas.

Vi började med fika på bibloteket i stan.Gott o billigt.

Annars har det varit en ganska jobbig dag.Har nämligen varit utan internett ända tills nu för en stund

sen.Har suttit i telefon med killarna på Glocalnet i över en timme idag.Dom trodde att

det var nått fel på vårat modem,och bad oss om vi kunde testa det hos någon bekant.För några driftstörningar hade de inte.

Sen var vi ner till Tommy på dataverkstan.Han berättade att det varit in eller ringt 5 personer som hade fel på sitt Glocalnet.Och att de sagt lika dant till dessa att det nog var fel på deras modem.

När vi kom hem så ringde jag igen,och fick samma besked att de inte hade några drifstörningar här,och att jag skulle testa mitt modem hos nån granne eller bekant.

OK då,säger jag,men kommer på att jag har gamla modemet kvar.Så gubben får krypa in under bordet och börja koppla om allt.Då ringer telefonen och det är från Glocalnet,som berättar att dom nyss fått medelande om att det visst var driftstörningar i vårt område.Så killen lovade att skicka ett sms när det var åtgärdat.Men jag har då inte fått nått än,och nu verkar det funka iallafall.Drykt

Men nog kan dom ringa och erbjuda oss både de ena o det andra.Trådlöst bredband.Billigt o superbra.

Även Telia ringde idag och ville att jag skulle prova deras mobila bredband.Skrattande

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards