Alla inlägg den 7 september 2009

Av Inger - 7 september 2009 17:19

Idag har jag varit till ortopenen på Falu Lasarett.Först tog dom av gipset.Nu såg det bättre ut på insidan av foten.(jag är sydd både på in o ut sidan av foten.)Förra gången såg det lite svampigt ut.Sen fick jag åka ner till röntgen i rullstol.Sen tillbaka till ortopeden igen.Doktor Andreas sa att det inte var riktigt läkt inne i foten.Men han trodde att jag skulle kunna klara mig utan gips iallafall. Det kändes lite pirrigt att veta att det inte var riktigt (klart) där inne.Jag fick också veta att mina ledband inne i foten hade slitits av,när jag bröt foten.

Sen fick jag träffa 2 sjukgymnaster.Av dom fick jag en skena i plast som jag ska ha på mig när jag ska börja att gå.Det kändes ganska bra,det var ett stöd iallafall.Men vad jag ska ha för sko på mig när jag ska börja att gå lite ute,det har jag inte kommit på än,men den dagen den sorgen.

Måste ge personalen på ortopeden i Falun en stor ros för de är jättegulliga alla som jag har mött där.Och det gick på ca: en timme allt jag gjort där idag.

Det var skillnad mot när vi var på Ögon i Falun med gubben.Det tog 4,5 timme.Det var inget fel på personalen där heller,men det hände ju ingenting.Det fanns de som hade väntat hela dagen från 8,30 -19,30

Så får det väl inte gå till.Eller hur Alf Johansson och Swedenborg

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards