Alla inlägg den 5 september 2009

Av Inger - 5 september 2009 12:34

Idag lördag 5/9 har DAK marknad på Lugnet i Falun.Vi brukar alltid ta "finbilen" och fika med oss och åka in dit.Men idag blev det inte så.Det regnar och då blir det slirigt o lerigt att gå där.Åka rullstol eller gå med kryckor är inte att tänka på.Så därför blev vi hemma idag.Det känns lite synd,det är alltid mycket folk,och mycket prylar att kolla på.Ibland hittar man nått att köpa.Har köpt nån femtitals klänning,några gardiner från femtitalet också.Glas o nån skål också från den tiden.Och så lite Elvis prylar.

Snyggare karl fanns väl inte.Och man bara njuter av hans musik.Min favortit är Surender.(Den spelade vi mycket i bilen,när vi träffades min man o jag)

Gubben min brukar handla nån ny bil från Modelbilsvagnen.Han samlar på

 50 talsbilar och Mercedesar.Han har nu snart fullt i sina 2 glasmontrar.

Jag samlar på Collie hundar.Jag har köpt många på E Bay från USA.Några är riktigt gamla,och jättefina.


Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards