Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Inger - 27 augusti 2009 17:14

Jag har Timmi som är 10 år.Trefärgad Collie

Pontus 4 år Blue Merle Collie

Båda är från Steadwyn´s kennel


Katten är en bladning mellan Skogkatt & huskatt 3,5 år ock kommer ifrån Mockfjärd.

Av Inger - 27 augusti 2009 15:38

Just nu så känns det inget vidare.Bara urtrist.Och sen ringer "alla" till mig och beklagar sig.

Har nästan lust och inte svara,när jag vet att de bara vräker ur sig hur dåligt de mår mm.Men jag kan inte låta bli och de kan ju ha nått roligt att berätta,det är ju sånt man inte vet förrän man har svarat.

Sen en annan jobbig grej.Jag har blivit medlare mellan en kompis och hennes dotter.De talar inte med varann längre.Men mamman vill ha lite koll på vad dottern gör.Men nu har dottern sagt ifrån.så det har löst sig.

Men nu ringer mamman iallafall o undrar om jag "hört nått".Sånt är drygt,man vill ju inte ljuga för nån,inte jag iallafall.

Sen har jag riktigt ont i foten idag.Skulle så gärna vilja gå en liten sväng till skogen,men jag törs inte.

Nästa vecka hoppas jag att det ska kännas bättre så hundarna o jag kan komma ut på en lite promenad.



Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards