Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Inger - 25 augusti 2009 10:37

Idag har jag jagat bort dammråttorna,sittandes i rullstol.Tänk va mycket man kan klara bara man vill.Timmi är med o kollar så allt går rätt till.

Sen när jag skulle ta under rumsbordet så drog jag munstycket rätt på min brutna fot,jösses så ont det gjorde.Så nu har jag gjort ett litet uppehåll.Har även bäddat rent i sängarna idag,och fått i tvätten i tvättmaskinen.Sen måste jag ha lite hjälp att hänga den ute,det är riktigt soligt å fint här idag.

Sen måste vi åka å handla,det börjar bli slut på både de ena å det andra.

Nya tv´n är kanon,tänk vilken bild.Kollade på Ceasar i går.Det var ett nytt avsnitt som jag inte sett förut.Men de små vita ulltussarna,som var med mormor & morfar  på ålderdomshemmet hade jag sett förrut.

Tänk vilken konstig syn en del har.Dom tror att de inte behöver gå ut med sina hundar i USA.Bara de har en gård att vara på så klarar dom sig.

En del har inte ens det.Vet inte hur dom gör kanske dom har innetoalett,som innekatterna har här.

Jag längtar tills vi får gå våra långa härliga promenader igen.Men så läser jag i Borlänge Tidning idag,om en jakthund som blivit antastad av en varg.Men det gick lyckligtsvis bra.Husse hann dit och lyckades få vargen att släppa taget om sin hund.Men vargen verkade inte alls rädd.Otäckt

Detta hände inte alls långt ifrån där jag bor.Så det blir nog att gå lite korta

promenader i början när jag får av gipset.Det blir eventuellt den 7 september.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards