Alla inlägg den 24 augusti 2009

Rea

Av Inger - 24 augusti 2009 17:06

Tänk så bra det passade det var nämligen rea på Elgiganten.

Så nu står det en 42 tums plasma tv i vardagsrummet.Snyggt värre.

Det tog lite tid på affären,måste säga att det var lite dåligt,det var bara en kille på avd.med tv apparater.Många tröttnade och gick där ifrån.Absolut inget fel på den stackaren som jobbade ensam,men ledningen borde tänka till lite.Men jag vet ju inte orsaken,kanske det var många som var sjuka just idag.

Huvudsaken var att vi fick en snygg tv med oss hem.Så nu kan jag titta på Cesar ikväll.(har inte ens kollat om det är nått nytt program)

Av Inger - 24 augusti 2009 08:51

Imorse när jag vaknade sa "gubben" att Tv´n gick sönder i går kväll.Jag gick i säng tidigt,så det hände senare.Det small till och så var det helt svart,men ljudet var kvar.Tråkigt

Men det blir väl å åka och kolla på en ny idag.Fast man ser ju inte på så mycket tv nu på sommaren,men det ska finnas en i alla fall.

Och i kväll så är det ett av mina favorit program:

Mannen som talar med hundar.Det har varit repriser ett tag nu,men just idag tror jag det skulle börja visa nya avsnitt.Attans

Det tokiga med allt var att vi skulle en tv av några vänner till oss,de hade själva fått en ny tv av hennes son.Ta den annars så kör vi den på tippen tjatade dom.Men vi tackade ändå nej synd nog den hade varit perfekt idag.

Men det är lätt att bli efterklok.

Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards