Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Inger - 20 augusti 2009 20:08

Ja inte blev det mycket skivet här i sommar.Men jag kom liksom av mig efter det som hände:

Den 24/7 åkte vi upp till Rättvik för årets Classic Car Week.Som alltid är vecka 31.Det var riktigt trevligt(även om det regnande)lite då å då.

Vi cruisade runt lite på dagarna,och grillade o umgicks med goda vänner på kvällarna.

På den stora Cruisingkvällen (tisdag)var vi ute en sväng med kompisar i deras Cadillac tills tidig kväll.Sen gick vi ner till Knektplatsen o satt och njöt av alla bilar.Senare vandrade vi ner på "byn" och där blev vi kvar till 3 på natten.Det var ingen trevlig syn där.Riktiga skitstövlar rent ut sagt.dom slängde både flaskor o burkar ur bilarna.Och där gick folk med både barn o hundar.

Sen på Onsdagen skulle det komma lite folk till våran husvagn.Vi skulle grilla.

Och "vår egen Elvis" skulle komma i år också.

Då går jag sta o bryter min fot på tre ställen.Så det blev ambulans till Mora Lasarett för mig.

Där blev jag inlagd o fick gips.Dagen efter blev det operation.Sju spikar fick jag insatt.

Så jag staplar fortfarande runt på kryckor.När jag inte åker rullstol.

Det blev ett så snörpligt slut på vår vecka i Rättvik i år.

Men nästa år är vi tillbaka på samma husvagnsplats som vi haft i 5 år nu. 



Presentation


Pontus som liten valp.

Omröstning

Vilken femtitals bil gillar du bäst Amerikansk
 Chrysler
 Dodge
 De Soto
 Cheva
 Cadillac
 Plymoth

Fråga mig

0 besvarade frågor

Väder

http://www.klart.se/

Väder

Vädret Borlänge

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skiv i min gästbok


Skapa flashcards